دوربین مداربسته گردان یا این که PTZ چیست؟

سه شنبه 23 خرداد 1396
11:22
Severinsen Griffin

دوربین های گردان را با اسم های متفاوتی می‌شناسند یعضی از این نامها عبارتند از PTZ , Speed Dome , Fast Dome و . . . این دوربین ها دارای قابلیت و امکان گردش در جهات گوناگون و ( معمولا ) زوم کردن در یک زاویه خاص می‌باشند . این دوربین های معمولا دارای یک بدنه دام صورت و یک مبنا با توجه به وضعیت نصب می باشند .
کاربرد دوربین های گردان
معمولا درباره ی کاربرد دوربین های دام خطاها رخ می‌گیرد . این دروبین های برای پوشش امنیتی در همه جهات به هیچ عنوان مناسب نیستند . چراکه فقط یک جهت را در هر لحظه پوشش می دهند .
کاربرد اصلی دوبین های دام برای چک محیطهای پهناور مانند سوله هاست . استفاده از این دوربین ها به یک اپراتور نیاز داراست و اگر که در محل کسی برای تهیه و تنظیم و مانیتورینگ دوربین حضور نداشته باشد دوربین صرفا نقش یک دوربین عادی را بازی خواهد کرد .
روئت کرد در شب دوربین های گردان
دوربین های گردان گهگاه با امکان روءیت کرد در شب IR ساخته می گردند . توجه داشته باشید که موفقیت این مشاهده کرد در شب معمولا در سطح موفقیت روئت کرد دوربین نمی‌باشد و برای دریافت کردن تصویر دلخواه در محیطهای پهناور می بایست نور محیطی را ارتقاء دهید .
زاویه رویت کرد دروبین های گردان
با دقت به دارا بودن قابلیت زوم مکانیکی , این دوربین ها می توانند زاویه دیدی متغییر داشته باشند . زاویه روءیت کرد این دوربین ها را معمولا صرفا با اعتنا به ترازو بزرگ نمایی آنها نشان می‌دهند و برای اطلاع از دسته لنز متغییر نصب شده بر روی دوربین می بایست به کاتالوگ تخصصی دوربین مراجعه کرد .
دیگر قابلیت و امکان های دوربین های گردان
یکی از قابلیت و امکان های با اهمیت دوربین های مداربسته گردان امکان تعریف کردن تعداد مشخصی preset برای دوربین است . این پریست های به شما امکان می‌دهد دوربین را طوری تهیه کنید که به صورت برنامه پذیر و دوره بندی شده محل هایی معلوم را به شما نشان دهند .
آیا ممکن است برای چرخش دوربین های گردان برنامه ای معلوم کرد؟
( برای اطلاعات عمده به مطلب Preset رجوع نمایید )

بله , این کار از طریق توصیف کردن Preset برای دستگاه و آن گاه ایجاد Sequence قابلیت و امکان پذیر خواهد شد . هر Preset یک نقطه مکانی معین بر روی دوربین است . شما از روش توصیف کردن این Preset می‌توانید محل یک درب , کانکس یا این که تجمع افراد را برای دوربین معین نمایید . به تیم ای از Presetها که با ترتیب و وقتی معین یکی پس از دگیری اجرا میگردند یک Sequence گفته می شود . این Sequence در واقع به عبارتی برنامه تکان دوربین خواهد بود . دوربین مدار بسته قیمت


برچسب ها: دوربین مداربسته ,
[ بازدید : 67 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دوربین مدار بسته مخفی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]